Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is een blauwe rus aanhankelijk?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Heel aanhankelijk voor één persoon. Gelijk laten chippen, als de kat iemand anders uitzoekt om bij te wonen, komt hij niet snel meer terug.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Een blauwe rus is een heel aanhankelijke kat, maar meestal maar voor één persoon in het huishouden. Het is geen allemans-vriend. Ik bezit zelf een blauwe rus poesje. Ze is inmiddels 11 jaar. Prachtig van haarstructuur en slank. Intelligent en zeer aanhankelijk. Waar ik ben is zij. Maar als er visite komt gaat ze als een speer naar boven en komt pas weer terug als iedereen weg is.
Je hoort haar nooit miauwen en naar buiten wil ze nauwelijks. 's Zomers gaat ze alleen de tuin in als wij er ook zijn, anders blijft ze ook bij geopende deuren gewoon binnen.
Ze kan erg goed overweg met mijn hond, het zijn dikke maatjes. Lees deze pagina ook even, dan heb je nog meer informatie:
http://nokk.nl/index.php/over-de-rassen/rasbeschrijvingen/31-rasbeschrijvingen/55-rasbeschrijving-blauwe-rus
(Lees meer...)
Ivana
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
+ ja de prachtige Russische Blue pointer van de naaste buren wilde alleen bij mijn man op schoot, en dan liefst de hele dag als het even kon.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding