Is het normaal dat de tanden van mijn kat uitsteken?

De tanden van mijn kat steken af en toe uit. Ze raken dan haar bovenlip aan (zie foto). Ze is momenteel 20 weken, is dit normaal?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
2.2K
Rieneke1
7 jaar geleden
Ja, dat is zeker niet abnormaal, en niets om je zorgen over te maken.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
ja het is normaal, volgensmij is hij/zij aan het wisselen je kan eventueel googlen wanneer wat gaat wisselen. had laatst het zelfde met mijn hondje en die avond gelukkig haar hoektandje gevonden.

Antwoorden (1)

ja het is normaal, volgensmij is hij/zij aan het wisselen je kan eventueel googlen wanneer wat gaat wisselen. had laatst het zelfde met mijn hondje en die avond gelukkig haar hoektandje gevonden. ik heb een bron toegevoegt waar je eventueel kan kijken.

(net nieuw hier mijn antwoord staat bij reacties oops)