kan je kanaries in een voliere met plexiglas houden ?

hallo

ik heb een voliere en ik wil er kanaries in gaan houden .
maar er zit nu plexiglas in maar kan dit word dit niet tewarm of kunnen ze daar tegen graag andwoord

mvg fylenzo

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ik heb een voliere met wanden van baksteen en een dak van plexiglas.
In het dak zit een speciale ventilator die tochtvrij is.
Hierin heb ik tropische vogels gehouden die vorstvrije verblijf nodig hebben.
Zomers werd het warm, maar niet te warm. Kanaries zijn tropische vogeltjes.
Wel is het mogelijk dat je in hoog zomer voor extra schaduw door doeken en extra badwater dient te zorgen.
Zolang je zorgt dat in de zomer er altijd badwater is. Dan zou het geen probleem zijn.
Ideaal is een watervalletje met een pompje die het water rond pompt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Oww okee bedankt maar k heb een riette dak dus is dat een probleem ?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Geen probleem, dat is beter.
Een rieten dak geeft meer schaduw.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Mooi dat komt goed uit .
Dus als ik een fonteinje koop moet het goed komen ?