Weet iemand een goede website waar je Almo Nature 70 gram blikvoeding voor de kat per stuk kunt kopen?

En dan met name de smaakvariant met mosselen en met sardientjes.
Liefst ook nog lage verzendkosten ( onder 5 euro )...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heeft je kat ook een kroontje op?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou, nou, wat een verwennerij.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mag ik vragen waarom, je z'n duur voer koopt voor je kat?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, mijn kat heeft geen kroontje op.
En ik wil alleen het beste voor mijn kat, ook wanneer ik hem verwen met een lekker blikje vlees.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zijn altijd bedrijven die inspelen op het sentiment van dierenliefhebbers. En verkopen producten die zich voordoen dat je kat een vreselijk gelukkig leven gaat leiden, omdat het baasje een culinair hapje voor hem heeft neergezet. Als je het beste wil voor je kat, zorg dat hij een muis kan vangen. Scheelt jou muizen en houd je geld over.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goh, bedankt voor je reactie... denk ik...
Maar dit wordt helemaal uit z'n verband getrokken. Kunnen we ons gewoon houden aan mijn vraag in plaats van goedbedoeld, maar ongevraagd advies te geven?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goede reactie Javeh!!! Top!

Antwoorden (1)

Kijk hier maar eens, dit is een vergelijkingssite:

Almo Nature Kattenvoer NL - Prijzen, Aanbiedingen en Reviews voor ...
www.ciao-shopping.nl/sr/q-almo+nature+kattenvoer+nl - In cacheAlmo Nature Kattenvoer NL - Vind producten, lees zinvolle reviews en vergelijk prijzen op Ciao.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt, maar niet echt zinvol. Ik krijg alleen maar de site van Zooplus.