Zijn compleet andere dieren, lijkt me lastig om zo een iq test af te nomen. maar zo op het oog ljikt mij een Chimpansee slimmer omdat deze met gereedschap kunnen werken.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ja, daar kan je wel vanuit gaan.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik vind van wel. Een chimpansee kun je dingen leren. En hij leert zichzelf dingen. Hoe hij het beste een noot open kan maken etc. een gnoe eet alleen gras.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Wat een gnoede vraag.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als de Gnoe moeite neemt om zijn opleiding af te maken zijn ze gelijkwaardig aan mekaar.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Is patat lekkerder dan spruitjes?