wat moet ik doen met mijn guppies ?

Ik heb sinds eergisteren 4 goudvissen. 2 zwarten en 2 rooien. Echt gaaf. Ik zorg er ook echt goed voor en ze lijken relaxed te zijn. Een vrouwtje krijgt een dik buikje. Wat moet ik doen met de guppies ? Want wie wilt er nou goudvis guppies. En als ik ze laat eten door de anderen worden mn ouders boos omdat ze moeten lijden. Iemand advies ?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Zorg dat je de mannen en vrouwtjes apart houdt, schelt weer een nest en een hoop gedoe.
Wanneer je ze niet meer wilt hebben wat wel jammer is, verantwoordelijkheid heet zoiets, zorg dat je betrouwbare mensen kent/tegenkomt die je kunt vertrouwen dat ze goed voor de vissen willen zorgen.
Of dierenasiel een optie.

Het beste antwoord

Persoonlijk zou ik een advertentie op internet plaatsen waarin je ze gratis kan laten afhalen door iemand die ze graag wil hebben als huisdier.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Danku. Heb er wat aan. Ik noem het 'het beste antwoord' omdat ik geen andere antwoorden verwacht. Nogmaals bedankt
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Zorg wel dat ze goed terechtkomen, niet dat ze als voer worden gebruikt, dat is het risico van gratis aanbieden. Ik zou liever aan een dierenasiel geven die ze willen aannemen en een nieuw eigenaar zullen vinden.