waarom maak een poes de werpdoos kapot ?

Onze poes is 7 weken zwanger maar nu maakt ze de werpdoos kapot is daar een reden voor

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Het is beter de poes meerdere dozen op verschillende plekken aan te bieden.
Waarschijnlijk valt deze doos, op deze plek, niet in de smaak.
Kan ook zijn dat het haar eerste nestje is, en dat ze nog niet goed weet wat ze ermee moet.
Zet in ieder geval wat dozen neer op rustige plekken, uit de loop.
Neem zeker geen bananendozen, ivm eventuele resten van bestrijdingsmiddelen.

Toegevoegd na 3 minuten:
Ze heeft trouwens nog 2 weken te gaan he, dus het kan nog even duren voor ze daadwerkelijk een plekje uitzoekt.
Rieneke1
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Helaas is het niet langer om op de telefoon te plussen. daarom een virtuele plus!