Hond heeft bananenschil gegeten, is dat erg?

Mijn hond heeft een bananenschil uit de prullenbak geplukt en helemaal opgegeten. Ik ben er nog achteraan gerend en net als hem onder de tafel gedoken, maar toen was de bananenschil al weg. Is dat erg? Ik maak me namelijk een beetje zorgen. Alvast bedankt voor jullie reactie!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
12K

Antwoorden (1)

Sommige honden eten echt alles.
Maak je geen zorgen, het gebeurt heel vaak en de hond krijgt er niets van. De schil verteert gewoon.
Hier een site van ervaringsdeskundige.Het verteert gewoon.
http://www.barfplaats.nl/forum/index.php?topic=38968.0

Soms geeft men paarden wel eens een bananenschil, huismiddeltje tegen te zachte mest.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ivana
9 jaar geleden
Exact! :) Plus