mag je mama hamster met kleintjes verplaatsen?

ik wil de mama hamster met de kleintjes verplaatsen naar een andere kooi gaat dit? de kleintjes zijn nog niet buiten het nest geweest

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (2)

Lijkt me geen probleem maar probeer wel het nestje over te plaatsen het nestje kapot maken is zeker geen goed idee, als je deze kan overplaatsen kan het, anders moet
je echt wachten totdat ze het nestje uit komen.
9 jaar geleden
Dat mag altijd natuurlijk, maar of de kleintjes dit zullen overleven is nog maar de vraag.

Als de ouders zich bedreigt voelen zullen ze de kleintjes opeten. Het valt dus niet te voorspellen hoe de ouders zullen reageren op het verplaatsen van het nest.