esha gdex is dat een heel goed medicatie tegen kieuw , huid en andere wormen soorten bij aquariumvissen ?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

In principe is een medicatie nooit een goede oplossing. Je kunt beter eerst de oorzaak zien te achterhalen van een probleem zodat je gericht kunt bestrijden. Vergeet ook niet dat je na het behandelen van een ziekte even filtert op actieve kool om zo medicijn resten uit je water te halen. Je kunt het beste naar een dierenspeciaalzaak gaan en daar wat foto's laten zien van de zieke vis, ze kunnen je vaak (mits ze kundig zijn) zo vertellen wat er mis is en wat de beste aanpak is. Omdat je in je vraag al gelijk kieuw huid en wormen noemt geef ik je dit antwoord omdat het nogal uiteenlopende problemen kunnen zijn. Het is niet per definitie een wondermiddel voor al je problemen.