waarom miauwt mijn oudste kat niet meer sinds 2dagen ? kan dit door te blazen naar een kitte dat we sinds 6weken hebben ?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Hou je kat goed in de gaten.
Een nieuw kitten veroorzaakt stress, en langdurige stress verlaagt de weerstand.
Je oudste kat zou goed een keelontsteking kunnen hebben.
Als het beestje wat lustelozer wordt, en minder gaat eten, is het verstandig een bezoek aan de dierenarts te brengen.
Rieneke1