'S ochtends als we van bed af komen liggen er in de herfst vaak kevers in de gang, (op hun rug te spartelen) waar komen ze vandaan?

Niet dat we wat tegen de beestjes hebben, maar we vinden het gewoon super raar!

Ik hoop dat jullie het weten!

Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Meeltorren komen regelmatig tevoorschijn als er (ooit) in de woning meelwormen zijn gevoerd, bijvoorbeeld aan reptielen of insectenetende kooivogels. Meeltorren kunnen vele maanden later opduiken, zelfs jaren later! Ga maar eens googelen bij afbeeldingen en vergelijk ze eens met elkaar. 9 tegen 10 dat het meeltorren zijn.

Toegevoegd na 2 dagen:
Een foto kan misschien verder helpen, nog een vraag: openhaardhout in huis?