Is het een probleem als een vink niet veel aandacht krijgt doordat het baasje op vakantie is?

Ik heb sinds kort een zebravink en ik al snel op vakantie. Is dit een probleem? Hij krijgt uiteraard wel eten, drinken enz.!

Toegevoegd na 5 uur:
Ik heb er twee nu!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Leuk zal hij het niet vinden. Helemaal alleen in een kooitje al die tijd.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Waarom neem je er niet 1 bij?
Zo'n diertje helemaal alleen is sowieso zielig hoor.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb er al twee :) was een type foutje. Sorry!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ga lekker op vakantie, die vogeltjes vermaken zich wel. Laat de oppas ze iets lekkers geven als extraatje elke dag, dan komt het helemaal goed. Fijne vakantie.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Vogels zijn geen mensen, Behandel ze dus ook niet zoals mensen, maar zoals vogels. Emoties kennen zij niet, hier bedoel ik zebravinken mee. Kraaiachtigen zijn een beetje anders.

Het beste antwoord

Als jouw zebravink elke dag vers water en voer krijgt is er verder niets aan de hand.
9 jaar geleden
Ivana
9 jaar geleden
Zet hem voor het raam, niet in de zon natuurlijk, dan heeft hij vertier genoeg.
Plus.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Klopt, het enige waar ze onder kunnen leiden is verveling.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
bedankt!