Wat is er met mijn parkiet aan de hand?

Mijn parkiet (2 jaar oud) eet sinds kort heel veel (een hele voederbak per dag) en vliegt ineens overal tegenaan. Ik maak me zorgen, iemand bekend met dit "ziektebeeld"?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

misschien is hij heel energiek en vliegt hij per ongeluk overal tegenaan.

of traanogen.

ik zou ook naar de dierenarts gaan.
op internet vind ik niets, ga maar naar de dierenarts.

veel sterkte met je parkiet!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ga a.u.b. geven ; verse spercieboontjes/wortel/appel/aardbei/enz...... (wat goed is voor je parkietje natuurlijk!!!)
Die van mij had het ook eens én die kwam vitaminen tekort !!!
Half bakje voer, zodat hij/zij wel verse dingen gaat eten.
Bij mij duurde het een halve week voordat het iets beter ging!
Maar bel ook ff de dierenarts kan ook wat anders wezen dan een kleine beroerte en de weg kwijt zijn , of een vitamine tekort!
sucses!!!