Is het mogelijk om korting te krijgen bij een dierenarts met een ooievaarspas?

Ooievaarspas is een kortingspas voor mensen met een laag inkomen in den haag.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
3.3K
Rieneke1
9 jaar geleden
Denk het niet: de pas lijkt meer bedoeld voor sport, cultuur en recreatie.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Oke, ja ik had gelezen dat je 50% korting kreeg op sommige dingen maar of dat nogsteeds geldt weet ik niet
Rieneke1
9 jaar geleden
Sommige dingen ja, maar de dierenarts zit daar helaas niet bij.
Ik hoop dat dat je niet weerhoudt toch te gaan als dat nodig is.

Antwoorden (1)

Tot 2014 gaf de Ooievaarspas wel korting op de dierenartsen die bij de Dierenartsenkring zitten. Deze regeling is sinds 1 januari vervallen en op dit moment zijn er geen dierenartsen die korting geven.

Benader eventueel de Dierenbescherming, mogelijk weten zij een oplossing voor mensen met minder inkomen.