Wie weet een goed boek over kattengedrag?

Er zijn veel boeken over katten te koop, heb al een aantal gekocht maar ik mis een goed boek wat vooral gaat over het gedrag van katten.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

op de onderstaande site staan een heleboel boeken over katten gedrag

Bronnen:
http://www.kattengedragcentrum.nl/90-Boeken.html

het karakter van katten, van stephen budiansky. ligt nu bij de slegte voor weinig.

Kattengeheimen, wat u kat u vertelt, wat u kat van u vind, van Vicky Halls.

Goed dat je je nog meer wilt verdiepen in kattengedrag. De boeken van Vicky Halls kan ik je zeker aanraden. Op een paar puntjes van kritiek na, schrijft zij de beste boeken over kattengedrag. Met zowel haar medische kennis als haar ervaring als kattengedragstherapeut weet ze op een leuke manier de wereld van de kat uit te leggen. Ook op de site die in een ander antwoord werd gegeven kan je goede boeken vinden over kattengedrag. Ik heb zelf ook heel veel boeken in huis, maar het boek De Kat van Vicky Halls zou eigenlijk elke katteneigenaar of mensen die een kat willen aanschaffen moeten hebben gelezen.

Boeken van Vicky Halls. Heb er ook een boek van. Harstikke interessant. Heb er veel van geleerd na het aankopen van onze kat. Niet alles komt aan de orde maar wel heel veel.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100