wat krijg ik als ik een bandogge mastiff en een boereboel kruis ?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Heb je een vuilnisbakje
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
'n boerebandog..
jodyenboyke
10 jaar geleden
Waarom zou je dit willen?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Puppies.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wat bedoel je eigenlijk, wat voor ras je dan hebt? Bandog is eigenlijk al geen ras en een Boerboel is ook geen officieel geregistreerd ras, dus dan heb je gewoon heel grote bastaardpups.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als je geluk hebt dan hebben de pups de goeie karaktertrekken van beide rassen en als je pech hebt hebben de pups de slechte karaktertrekken van beide rassen. En elk ras heeft z'n slechte kanten en met twee van die grote en sterke honden, dan moet je wel heel goed weten wat je doet. Ben heel benieuwd wat je gaat doen!

Antwoorden (1)

Een molosser/mastiff type hond.