Kunnen goudvissen en guppy's met elkaar in de visbak ?

Ik heb 4 vrouwelijke guppy's en 1 mannetje

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
4.4K

Het beste antwoord

Meestal gaan guppen en goudvissen niet samen, ten eerste heeft het guppy warmer water nodig dan de goudvis, ten tweede zijn goudvissen agressiever dan guppy's, waardoor de goudvissen de guppen aan kunnen gaan vallen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Goudvissen beschouwen de guppy's als een lekker snackje heb ik als kind mogen ervaren. Niet doen, dus.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Qua temperatuur zouden guppy's en goudvissen nog samen kunnen (kamertemperatuur : 18 C - 20 C ) . Maar ze passen niet samen, de guppy komt uit Zuid-Amerika en de goudvis is een kweekproduct van de mens, het "vloekt".

Toegevoegd na 25 minuten:
OK , de guppy is ook al niet meer origineel, gezien zijn vele kweekvormen.
Plaatje bij antwoord
Z512099