heb me kitten mischien last van blaasgruis? {zie extra voor meer uitleg}

me kitten van 5 maanden heb zins een week of 2 dat ze alle keren kleine plasjes doet en zins een paar dagen mauwt ze ook er af en toe bij het betreft een vrouwtje

Toegevoegd na 6 minuten:
ze gaat soms zelfs wel een aantal keertjes redelijk vlak achter mekaar naar de bak om dan te plassen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

je kitten is zeker niet te jong voor blaasgruis, en ook een blaasontsteking is mogelijk.
maar waar mijn eerste gedachte naar uitgaat, is dat ze geslachtsrijp is geworden.
bel morgen je dierenarts even voor overleg.
Rieneke1
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ok en daardoor plast ze nu zo vaak en miauwt ze dus omdat ze geslachtsrijp is of begrijp ik je verkeerd en ik ga maandag zeker naar de dierenarts ben de eerste maandag ochtend
Rieneke1
12 jaar geleden
dat begrijp je goed strontje, vaak kleine plasjes doen en mauwen zou er goed op kunnen wijzen dat je kleine meid groot aan het worden is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
da ze groot wordt dat is zeker ze is al bijna 6 maanden dus mauwen tijdens het plassen heb dus te maken met volwassen worden maar zeg je toch naar de dierenarts voor de zekerheid voor het toch mischien blaasgruis is en was ik vergeten te melden ze is ook nog vol bezig met der tandtjes er moeten nu nog der boven tandtjes doorkomen
Rieneke1
12 jaar geleden
ik kan een blaasontsteking en/of gruis niet uitsluiten, dus voor de zekerheid toch even overleggen met je dierenarts.
de tandjes hebben er niets mee te maken.
hopelijk vind je een tandje, altijd leuk voor de heb :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
tandtjes heb ik er in totaal nu 5 van en maandag ga ik zeker heen want leuk is het niet voor het beesie en het doet mij ook pijn om er zo te zien op der bak en er dan te horen miauwen

Andere antwoorden (1)

Lijkt mij bijna onmogelijk jouw kitten is daar nog te jong voor.
Misschien is er wat anders aan de hand .
Ga ermee naar je dierenarts.

Toegevoegd na 1 minuut:
Misschien blaasontsteking.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat ga ik ook zeker doen ben maandag de eerste bij me dierenarts
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat kan idd ook ja dank u voor u reactie