Ik heb geen idee wat voor vis dit is? Kan iemand mij dat vertellen? Weet dat het een monster is haha. En dat hij vlees eet...

Hij eet vlees. Vermoord mn kreeften. Valt andere vissen aan. En verkleurt als tie boos is... Hij zit nu bij 2 geel wang schildpadden. Die hem eerst aan vielen. Maar nu eet hij de vellentjes van de schildpadden en houd die vis de bak schoon... Begrijp er niks van :S... Hij blijft ook maar groeien!!...Help me :P...

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
het is gewoon een bleke goudvis
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoi goudvis!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gele piranha?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Fiederieke: Ze maakt geen grap. Het is een vriendin van mij in het echt. Hoe je hier bijkomt zou het niet weten. :) Maar mensen zitten hier volgens mij niet voor de grap.
Fijne middag.

Antwoorden (4)

ik denk dat het een Pirapitinga is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nou lijkt me geen Pirapitinga. Jij loopt ook te dollen cker? Haha.
Aan het model te zien denk ik dat het cichlide is maar welk soort weet ik niet

Toegevoegd na 4 minuten:
zie bijv deze, heeft een andere tekening maar wel hetzelfde model.

Toegevoegd na 9 minuten:
zie tweede plaatje als hij flink geel kan worden is het de Tropheops
Plaatje bij antwoord
11 jaar geleden
jodyenboyke
11 jaar geleden
Kijk eens op www.cichlidenkwekers.com voor de juiste soort
Pseudotropheus Tropheops, die aanvallen zijn eigenlijk het verdedigen van zijn territorium. Als u dit soort cichlide wilt houden moet u een aquarium hebben van minimum 200L.
Mannetjes worden tss de 10 en 13 cm en hebben spits uitlopende staartvinnen , bij de vrouwtjes zijn die ronder.
Hij is een verwoed wroeter in de bodem. Komt uit het Malawimeer.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+1 felle donders, goed in graven en nogal territoriaal idd (zoals vrijwel alle cichliden)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Te kleine bak, voeding ?
deze vis is een cichlide soort deze kunnen behoorlijk groot worden en eten "alles" je kan hem prima houden bij de schildpadden . hij zal ze niks kunnen doen en om zelf gepakt te worden is hij te snel/slim. ik hou ze nl ook al jaren bij de schildpadden.