Bij de gifwijzer staat het volgende:
Noten : walnoten zijn giftig voor honden en moeten vermeden worden. In het bijzonder is er een schimmel die veelvoorkomend is bij walnoten (vooral bij natte dode walnoten) en die ernstige periodes van ziekte kunnen voortbrengen. Vele noten zijn niet goed voor honden in het algemeen, hun hoog fosfor gehalte word veronderstelt van nier- en blaasstenen te veroorzaken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Mijn oma's hond eet ze ook en hij leeft nog steeds!!

Hij maakt ze stuk en dan eet hij het binnenste op dot doet hij elke herfst en dan eet hij er zeker 10 ofzo