Is het mogelijk een kattenluik in een hardhouten voordeur te plaatsen?

En welke kattenluiken zijn hier geschikt voor (een link erbij alstublieft)?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
3K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in principe kan alles.. maar het word wel moeilijk. en dan een vierkant gat zagen uit die deur word ook lastig. misschien als je hem er even uit kan halen de deur? en dan heb je ook nog de nodige machine nodig om het eruit te zagen. of er uit laten zagen.
Rieneke1
10 jaar geleden
Ik heb een Staywell 22 in mijn hardhouten deur. Dit is een 4-standen kattenluikje.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik kwam laatst een mooi stappenplan tegen waarin uitgelegd werd hoe je een kattenluikje instaleerd http://www.klussenvoorbeginners.nl/stepbystep/38/Kattenluikje_installeren.htm Bronnen:
- http://www.klussenvoorbeginners.nl/stepbystep/38/Kattenluikje_installeren.htm

Het beste antwoord

De meeste katten- en hondenluiken van Staywell zijn hiervoor geschikt.
http://www.dehuisdiersuper.nl/katten/kattenluiken
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ivana
10 jaar geleden
Ja, goed merk Crea. Plus.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het is eerlijk gezegd het enige merk dat ik ken, waar ik van weet dat de luiken altijd goed zijn.
Bedankt Ivana.

Andere antwoorden (1)

Ik zou in jou geval (voordeur) altijd kiezen voor een kattenluik voor de identificatiechip. Het luik opent zich dan alleen voor jouw kat en geen andere kat kan erdoor naar binnen. Dat het een hardhouten deur is maakt geen verschil, ze kunnen in alle deuren geplaatst worden.
Een ander voordeel van deze speciale kattendoorgang is, dat kinderen geen viezigheid of andere dingen door het luik kunnen stoppen. Als hij zo in de kijk zit moet je altijd oppassen.
Op de site van Crea staan onderaan alle soorten luiken breeduit verklaard.
Ivana