Hebben kikkervisjes een geslacht?

Ik heb net kikkervisjes maar ik wil weten of een kikkervisje ook eitjes kan leggen of dat ze daar elkaar bij nodig hebben.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.8K

Antwoorden (2)

Kikkervisjes worden eerst kikkers en daarna pas kunnen ze eitjes gaan leggen. Baby's krijgen, zoals je weet, ook geen kinderen.

Toegevoegd na 59 seconden:
En ja, het worden of mannetjes of vrouwtjes, maar dat kan je nog niet zien.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Al in het ei is bepaald of het een mannetje of een vrouwtje is, dus ja ook bij het kikkervisje staat al vast welk geslacht het is echter een kikker is een zo klein dier dat het niet te zien is van welk geslacht het dier is mits men een andere kikker van het andere geslacht er naast houdt, het mannetje is namelijk kleiner dan het vrouwtje.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
LGA wat bedoel je..?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Begrijp het ook niet helemaal.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Antwoord is gewoon goed. (Kan alleen niet plussen sorry)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ik denk dat LGA bedoelt dat het bij de kikkervisjes nog niet te zien is
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Is bij volwassen kikkers ook vaak niet te zien.