Ik zoek goedkoop voer voor mijn kat die blaasgruis heeft. Er is voldoende bij de dierenarts, maar naar mijn gevoel erg duur.

Mijn kat is geopereerd aan blaasgruis. Zijn voedingspatroon moet veranderen. Het is niet dat ik te gierig ben,want ik heb alles voor het beestje over. Ik heb meer het gevoel dat je word belazerd als je een zak voer van €30,-/kg moet betalen voor goed voer.

Weet jij het antwoord?

/2500

Ik koop het ook niet bij de dierenarts, veel te duur! 30 euro voor 1,5 kg. Koop het van Prins, bij broekhuizen in de Meern betaal ik 25,95 voor 3 KG. Nog niet goedkoop, maar wel veel voordeliger, en de zelfde samenstelling. Toegevoegd na 32 seconden: http://www.broekhuizens.nl/

Het zijn juist de brokken die blaasgruis veroorzaken. Ooit een kat in de natuur brokken zien eten? Wat eten dieren zoal in de natuur? Een hond of kat eet vers rauw vlees!! Mijn hond eet al vanaf zijn geboorte Carnibest, uitgebalanceerde voeding van rauw vlees, met pens, beetje rijst enz. Hij is bijna 9 en we zijn nooit!!! met hem naar de dierenarts geweest. Carnibest verkoopt ook kattenvoer. Helemaal aangepast aan de behoeftes van een kat. Katten zijn echte vleeseters en hebben voedsel nodig met veel dierlijke eiwitten er in. Helaas is het zo dat in alle droge voedingen veel granen verwerkt zijn, waardoor de alvleesklier van katten overbelast kan raken. Het is een onnatuurlijke voeding voor katten. Bovendien kunnen er door droge voeding mineralenophopingen ontstaan in o.a de blaas, waardoor blaasgruis ontstaat. Door Carnibest te verstrekken aan uw kat, zorgt u ervoor dat de kat voldoende vocht binnenkrijgt wat zorgt voor een goede waterhuishouding in het lichaam.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100