Sproeiende buurtkatten in trapgalerij, wat nu?

Vanmorgen kwam de woningbouwvereniging, zij hadden een melding gehad van kattenurine in de trapgalerij. Natuurlijk kwamen ze bij mij omdat ze weten dat ik katten heb, alleen het zijn binnenkatten. Ze roken het niet bij mijn deur maar op de trap zelf. Deze trap is voor iedereen toegankelijk ook voor buurtkatten, het wordt niet afgesloten door een deur o.i.d.
Ik vind het heel vervelend allemaal, en heb zodra de woningbouwvereniging hun hielen had gelicht meteen de hele trapgalerij ingespoten met geurverwijderaar (merk HG), overigens wou de woningbouwvereniging niet zelf schoonmaken, ik wordt er moedeloos van.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik vraag me af of je servicekosten moet betalen en of hieronder het schoonhouden van de gezamelijke trap onder valt want dan moet de woningbouwvereniging het schoon houden.

Misschien kunnen jullie onderling bij de woningbouwvereniging vragen of er eventueel een deur kan komen zodat de buurtkatten niet meer op jullie trap kunnen plassen of dat de woningbouw een andere oplossing zoekt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Sproeiende katten zijn erg vervelend. Je kan citronella in de ruimte sprayen, katten houden niet van de geur.