Ik zoek een goedkoper alternatief voor Royal Canin Sensitivity Control Chicken Rice?

Mijn kat is op een dieet vanwege een ontsteking in de darm. Ze is gek op dit blikvoer, maar ik zoek een goedkoper alternatief.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.4K
Rieneke1
11 jaar geleden
als je kat het hier goed op doet, zou ik niet op zoek gaan naar een goedkoper alternatief.
ook ik heb een kat gehad met ontstoken darmen, maar hij deed het niet goed op het dieetvoer.
heel jammer, want herhaalde dierenartsbezoeken zijn een stuk prijziger, en een katje op de prednison is ook niet fijn.

Het beste antwoord

Alternatief zou ik niet weten, maar je kan wel van die 10kg zakken bestellen online bij zooplus.nl, scheelt een hoop geld met de dierenwinkels
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Kipfilet met rijst, dat zit in dit product, met wat toegevoegde mineralen. Vaak hebben ze dit niet echt nodig. Geef mineraalwater te drinken. Je kan het dus zelf maken. Dit soort producten is meer Gemaakt voor je gemak...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een goedkoper alternatief zul je niet vinden,ja er zijn wel andere merken,maar dat maakt in prijs niets uit.

Je zou wel i.p.v. blikjes de brokjes kunnen nemen.
Een zak van Royal Canin Sensitivity Control van 3,5 kg kost rond de 35,- euro,maar je doet er wel langer mee dan de dure blikjes.