Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welke insecten zijn geschikt om binnen los te laten zodat mijn katten ze kunnen vangen? En waar zijn deze insecten verkrijgbaar?

Zo kunnen de katten leuk bezig gehouden worden.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
656

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik zal er even goed over nadenken, want volgens mij heb je niet graag beestjes in huis. ik bedoel insecten dan.
Mijn katten vangen altijd vliegen binnen in de zomer. maar komen ook geregeld thuis met muizen, vogels en mollen.
Ik weet niet of ze buiten komen, maar als ze buiten komen en ze hebben een bandje om. haal dan het belletje ervan af. Een belletje is namelijk bedoelt om jagende katten een geluid te geven waardoor ze de dieren afschrikken.

Voor de rest, koop speeltjes. of ga af en toe eventjes zitten om met ze te spelen! Katten vervelen zich zelden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

bij veel dierenspeciaalzaken kan je krekels kopen.
ik heb er zelf ook over gedacht, maar er toch maar van afgezien.
de katten zouden het geweldig vinden, maar ik heb graag controle over het insektenleven in mijn huis.

Toegevoegd na 4 minuten:
http://www.goeievraag.nl/vraag/sprinkhanen-krekels-binnenshuis-voortplanten.166181
(Lees meer...)
Rieneke1
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding