Een kreeft is een alleseter en eet dus ook visvoer.
In vlokken zitten echter heel weinig voedingsstoffen, dus moet je ze wel ook andere dingen geven.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zoals
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
kreeften eten in de natuur ook aas, dus andere dode dieren.
Dus kan je ze prima stukje witvis geven, maar ook een gekookt garnaaltje, krill, muggenlarven, (ook diepvries) enz.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
en fruit?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Fruit zal van nature niet in het water liggen, wel waterplanten en vooral algen, zullen de kreeften eten, mogelijk ook sla.
Is ook weer afhankelijk welke soort je hebt.
Onopgegeten fruit kan onder water gaan bederven en gisten, en dat is giftig, zou het gewoon niet proberen.

Andere antwoorden (1)

Dat mag op zich wel, maar je kan beter iets zwaarders gebruiken wat gelijk naar de bodem zakt (van die kleine bruine bolletjes). Aangezien ze daar toch het meeste zitten en het dus op die manier het snelste krijgen.