Wat zou een alternatief kunnen zijn voor een kattenbakgeurfilter?

Ik heb 1 zo'n geurfilter gekocht in de dierenspeciaalzaak en die kostte me 4,95 euro! Asociaal duur, als je het mij vraagt. Wat zou een alternatief kunnen zijn?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Regelmatig schoon scheppen en verversen ;) Ook zijn er bepaalde kattenbakvullingen die geur maskeren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nou nee, dat is onzin. Ik schep een keer per dag of een keer per twee dagen, maar zo'n geurfilter houdt zelfs de luchtjes van 1 dag weg. Ik vind het alleen zo duur!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
wel wat duurder dan die 4,95 maar op de lange termijn?
http://www.gemakinhuis.nl/product/litter-robot-kattenbak
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik heb een open kattenbak, en gebruik houtkorrels met de tv-gids oid. eronder. En ik heb absoluut geen geurtjes in m'n (kleine) appartement. Dus vaak een schoon toilet voor je huistijger werkt prima, is mijn ervaring.

Antwoorden (1)

Ik gebruikte wel eens een wasemkapfilter die ik dan op maat knipte al dan niet met febrese ingespoten
Misschien werkt dit ook voor jou.