hoe maak je een glazen bak of knaagdierterrarium schoon?

knaagdierterrariums hebben deurtjes aan de voorkant. grote glazenbakken (gem. 1meter lang) hebben vaak plateaus, hoe leeg je deze bakken? zonder de plateaus kapot te maken. naar de keuken tillen is geen optie.

adviezen als je vloerbedekking hebt hebben mijn grote voorkeur.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Met een stoffer en blik en een vuilniszak naast je zodat je het er gelijk in kan gooien of met de stofzuiger,maar dit zou alleen makkelijk zijn als je een stofzuiger zonder zak hebt want anders zit de zak zo vol.