Waarom miauwt mijn kat niet meer normaal na het eten van een stuk hasj?

Toevallig liet ik een stukje hasj ligge naast wat kattesnoepjes en terwijl ik mijn joint aan het roke ben zie ik hem dat laatste stukje hasj opvrete. Hij leek het best naar ze zin te hebben, maar de volgende dag kon die alleen nog maar een beetje gebrekkig mauwen. Lijkt een beetje op een geit. We zijn nu 2 weken verder en hij heeft het nog steeds. Ik denk ook niet dat het keelontsteking is. Komt het weer goed met mijn kat?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2.5K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Wat denk je van een onmiddellijk bezoek aan de dierenarts? En voortaan goed opletten en het niet rond laten slingeren.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het lijkt me niet te geloven dat dit een serieuze vraag is...
GA NAAR DE DIERENARTS...NU!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja... Sommige mensen...............
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Is dit serieus? Je kat vreet hasj, en in plaats van direct de dierenarts te bellen, kijk je het twee weken aan en stel je na die periode een vraag op een forum?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Alleen de dierenarts kan hier goed antwoord op geven @balkie070, al lijkt het me wel logisch dat een klein dier dat een "stuk hasj" opgegeten heeft niet meer normaal doet... Een mens doet al niet meer normaal na een goede joint/blow hoe je het ook noemt. DUS : ga naar de dierenarts en hoop dat het meevalt...
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Leer hem ook jointje roken misschien helpt dat
Ozewiezewozewiezewallakristallix
9 jaar geleden
@joostlek
Het enige juiste antwoord :-D (Kan me niet voorstellen dat dit een serieuze vraag is. En is het dat wel dan zijn er gelukkig (!!!) heel weinig mensen die hier uit ervaring een antwoord op kunnen geven.)
Rieneke1
9 jaar geleden
Totaal ongeloofwaardig.
niko
9 jaar geleden
ONGELOOFWAARDIG

Antwoorden (1)

Nee het komt niet meer goed met jouw kat als je niet met het arme dier naar de dierenarts gaat. Als een mens zo'n stukje hasj tot zich neemt wordt hij al zo stoned als een garnaal, laat staan een kat die vele malen kleiner en lichter is als een mens. Als jij van je kat hield zou je hem deze lange kwelling niet aangedaan hebben en allang met hem naar een dokter zijn gegaan. Realiseer je eens dit: ik geef maar een voorbeeld hoor. Jouw kat heeft een halve gram hasj opgegeten en hij weegt zelf 6 kg. Dat betekent dat als jij 60 kg weegt jij in een vergelijkbare situatie ineens 5 gram hasj hebt genomen. Hoe zou jij je daarna voelen en doen?