Waarom zijn honden altijd boos op postbodes en vernielen ze de post/krant?

Toegevoegd na 16 minuten:
even aanvullend op het antwoord dat ik 'teveel strips zou lezen', ik heb mij vraag hierop gebaseerd inderdaad omdat ik het feitelijk heb meegemaakt :)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Ze verdediging hun teritorium en dat van hun baas.
Voor een hond ben jij een indringer en hij is gewend dat mensen aanbellen of binnenkomen en de postbode gooit alleen wat in de bus en blijft onbekend.
Mijn vader was ook postbode en kwam dat soort honden regelmatig tegen, dat was niet altijd even leuk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Je vraag klopt niet.
Volgens mij lees je te veel stripverhalen of kijk
je de verkeerde films.

De post of krant worden in het echte leven
niet of nauwelijks door honden vernield.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Honden kunnen wel eens blijven of bijterig doen naar postbodes, dat is echt wel waar. Of dat dan altijd ten koste van de krant of de post gaat, dat betwijfel ik.
De postbode komt in het territorium van de hond op een stiekume manier, voor de hond dan, hij steekt n.l. zijn vingers door de brievenbus.

Toegevoegd na 44 seconden:
blijven, moet zijn: blaffen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die van ons sliep beneden enkon zo naar boven kijken, en kreeg dus de post cq krant op zijn kop.Met als gevolg een ieder aan de deur rond die tijd was de pineut.