word s nachts een baby kanarie gevoerd?

ik wil weten als een baby kanarie s nacht gevoerd worden weet u hier een antwoord op reageer dan please

Toegevoegd na 8 minuten:
ik wil graag weten als een babykanarie snachts word gevoerd
weet je het antwoord reageer dan please via daily_slomp@live.nl

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
3.7K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hoi Daily, heb je zelf een jonge kanarie en ben je bezorgd over de nacht? Ik weet het antwoord op je vraag niet, maar wees wel voorzichtig met het delen van je mailadres. Succes met je vogel!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bel anders even de dierenambulance. Zij staan je telefonisch graag bij als je hulpvragen over dieren hebt.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik laat alle dagen kunstlicht branden, en verleng zo de dag een beetje (schakelklok), en laat de nacht ingaan door één lamp die langzaam dooft. Ik doe dit omdat de vogels in de winter wat langer kunnen eten, en een vetreserve opbouwen voor de kweek, eveneens omdat ze nu wat langer kunnen voeren. Eenmaal donker gaan ze op stok, de poppen op het nest, jongen voeren is dan uitgesloten.

Antwoorden (1)

Nee vogels voederen hun kleintjes bij het eerste daglicht. Als het avond wordt houdt het voederen op tot de volgende ochtend.
Daarom gaan vogels ook pas broeden als de dagen lang genoeg zijn, anders is de nacht te lang voor de jongen en is er te weinig tijd om voedsel aan te dragen.
Ivana