Mijn vis is erg dik, en heeft bloed in haar buik, weet er iemand wat er met haar is?

Sinds een paar dagen is mijn vis ineens heel er dik, en ze heeft bloed in haar buik, iets wat me nog nooit is opgevallen. Is ze misschien zwanger of is het iets anders, en wat kan ik er tegen doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik denk dat ze ongesteld is :P
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik denk dat er toch iets mis is, kijk anders even op deze site: http://dier-en-natuur.infonu.nl/vissen/1654-visziekten-symptomen-en-behandeling.html

Het beste antwoord

Hoogst waarschijnlijk een bacteriële besmetting. Je aquariumwinkel heeft daar wel iets voor. (let op: ga naar een échte aquariumwinkel. Niet naar een dierenwinkel (waar men ook wel vissen zal verkopen) want over het algemeen hebben zij onvoldoende kennis van zaken).