Ik heb een hamsterbal small gekocht voor mijn goudhamster, hij is 9 weken oud, moet ik een grotere?

Ik heb dus een goudhamstertje gekocht, en heb een hamsterbal gekocht voor hem, van 12 centimeter. Maar is dit goed voor hem, of moet ik een grotere kopen?

Picture for question
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden

Antwoorden (2)

Voorlopig kan jouw hamster daar nog goed in door de kamer rennen/rollen. Je zult het vanzelf gaan zien als de hamster te groot wordt voor deze bal, maar dat is voorlopig nog niet aan de orde.
Veel plezier met je rollende hamster!!!!!
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Dankje, ik maakte me nogal zorgen maar deze reactie maakt me zeker rustig
Als zijn rug krom is tijdens het lopen is de bal te klein, hetzelfde geldt voor het loopradje.