Wat te doen bij een zieke kat?

Thomas zijn poot is uit de kom. Hij ligt nu in een bench en dat moet ie 6 week volhouden van de DA. Wat kunnen wij als heit en mem voor Thomas betekenen om die 6 weken te overbruggen?

Thomas is eigenlijk een straatkat en nu na een week begint ie steeds fitter te worden en wil hij uit de bench. Hij klaagt geregeld, miauwen/brommen en dergelijke maar we weten ook niet of dit pijn is of gewoon stress omdat ie niet naar buiten mag.
Wat kunnen wij voor hem doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

hij krijgt pijnstillers, dus ik ga er vanuit dat hij getergd is omdat hij gekooid is.
leg het zo'n beestje maar eens uit he? :s
je kan moeilijk met hem gaan spelen (of je moet het heel rustig doen), dus je zal andere afleidingen moeten verzinnen om het toch een beetje leuk voor hem te maken.
hopelijk heb je een flinke bench?
zet er dan eens een kartonnen doosje in.
neem vogelveren mee van buiten.
geef het beestje een sok gevuld met valeriaanwortel.
en als thomas er prijs op stelt; natuurlijk veel aaien, kroelen, en borstelen.

verder; hebben jullie geen kamer vrij die je springproof kan maken?
dan heeft hij wat meer vrijheid.
Rieneke1
11 jaar geleden
Rieneke1
11 jaar geleden
dat zal de kat geweldig vinden.
te koop bij kruiden- en natuurwinkels, als thee voor de mens.
kroel ze! :)
Rieneke1
11 jaar geleden
nee, catnip/kattenkruid is nepeta.
valeriaanwortel is de gedroogde wortel van valeriaan.
het brengt de kat, na het nodige gekwijl en gelik er over, tot rust.