hallo, mogen kippen gemaaid gras eten?

mogen jonge kippetjes gemaaid gras eten?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
4K

Het beste antwoord

ik zou denken van wel, maar als extraatje.
wij voeren onze pulletjes ook vers gemaaid gras, maar daarnaast krijgen ze opfokkorrels, water met gesneden groente zoals andijvie, en af en toe als lekkernij wat universeelvoer.

Toegevoegd na 2 minuten:
ik moet er wel bijzeggen dat ze er niet erg warm voor lopen, en liever groente hebben.
Rieneke1
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Jazeker , mijn kippen vinden vers gras wel lekkerder geloof ik .
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja hoor, gemaaid gras mogen ze gewoon eten.
Op de boerderij geven wij ze ook gras (en andere bladgroenten). Dit is echter geen compleet voer, dus naast het gras hebben ze wel hun normale granen nodig.