Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mag je je kat meenemen als je beschermt gaat wonen?

Ze is mijn maatje. Zonder mij gaat ze zich misdragen... Dan plast ze over mijn vriend heen bijvoorbeeld

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
6.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Ik weet niet wat voor regels het huis heeft waar je gaat wonen. Dat zou je het beste daar na kunnen vragen. Overal gelden andere regels. Wat betreft het houden van huisdieren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
jodyenboyke
11 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waarom krijg ik nou minnen? Slaat nergens op hoor.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
vind ik ook raar nanda77.
het is een normaal antwoordt.
van mij krijg je een plus.
ik vindt dat je gelijk hebt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja vond ik dus ook. Wel flauw dat die - gevers niet aangeven waarom.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, helaas. Anonieme "minnaars" zijn de grote
plaag van deze site.
AlphaLimaSierra
11 jaar geleden
antwoord klopt gewoon. als is het meestal zo dat huisdieren niet meegenomen kunnen worden, omdat dit toch een extra last is voor de begeleiders en de medebewoners.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Antwoord is helemaal correct: +! Ik begrijp die minnen dan ook absoluut niet, blijkbaar maken sommige mensen er hun beroep van...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+ ligt ook aan de locatie; er is hier een project in een studentenflat 7 of 8 hoog, dat is gewoonweg niet geschikt om een kat te houden.
Uiteraard kunnen regels afwijken maar vaak is dit tegenwoordig toegestaan mits je huisdier op je eigen kamer verblijft en je geheel zelfstandig voor het dier kan zorgen.
(Lees meer...)
jodyenboyke
11 jaar geleden
Wat voor soort beschermt wonen is het? Is daar begeleiding dag en nacht of is het vrij zelfstandig met om de week of zo begleiding aan huis? Ik heb ooit beschremt gewoond met begleiding dag en nacht aanwezig het was een algemene woonst met wel een eigen kamer en een verzamelplaats om te eten daar mocht niemand spijtig genoeg toen geen huisdieren houden maar zoals hierboven al geschreven is het niet overal hetzelfde
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dat hangt af van de instelling. bij de ene organisatie mag dat wel, bij de andere niet. Het beste kan je aangeven dat je wilt dat je kat meegaat.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding