Wat moet je doen met een luipaardgekko als je op vakantie gaat, en er kan niemand op hem passen of hem voeren?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.6K

Antwoorden (4)

contact opnemen met het plaatselijk asiel, of hij daar in pension kan.
een asiel vangt niet alleen honden en katten op.
Rieneke1
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+1
jodyenboyke
11 jaar geleden
+
Bel een pension bij je in de buurt op en vraag aan ze of je gekko een paar weken bij hen op vakantie mag.
Diverse pensions zijn gespecialiseerd in dit soort dieren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Naast een pension of dierenwinkel zijn er ook dierenwinkels die vakantieopvang doen, mits ze zelf natuurlijk ook terraria met reptielen hebben.
Tegenwoordig bestaan er ook heel veel dierenoppasservices aan huis. Kijk eens rond op internet of in het telefoonboek of deze ook bij jou in de regio zitten. Er komt dan iemand (tegen betaling uiteraard) aan huis je dieren verzorgen.
Wat ook nog een optie is om eens uit te zoeken of er een reptielenvereniging o.i.d. een beetje in de buurt zit en die te bellen. Allemaal liefhebbers van reptielen, die ook de nodige kennis in huis hebben als het goed is, dan is er vast wel iemand bij die een paar weekjes op een gekko wil passen.
En als laatste mogelijkheid, bel je dierenartspraktijk, misschien dat een van de assistentes reptielen leuk vindt en bereid is op te passen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
je zou een e-mail kunnen schrijven of bellen naar de Anurashop in vlodrop.
zij kunnen je veel vertellen over deze dieren en weten zeker ook wel pensions die ook reptielen kunnen opnemen.

kijk maar eens even in mijn bron.

succes!