Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe duur is gemiddeld een totale check-up van de russische dwergahmaster?

Ik wil graag een check-up laten doen bij mijn Russische Dwerghamster. Hoe duur is dat gemiddeld ? Gewoon nagels knippen, onderzoeken of hij ziek is enz.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als ik met de kat ga is dat ong 80 €
voor een klein knaagdier zal dat wel goedkoper zijn
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat ik ook wel eens heb gehoord dat het goedkoper is bij een knaagdierenopvang, zou je even kunnen informeren voor je hamstertje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor mijn cavia was ik 55 euro kwijt (te lange nagels en te lange snijtanden). Ik begrijp dat je goed voor je dwerghamster wil zorgen (heb er zelf ook één) maar om bij een diertje wat 5 euro kost preventief onderzoek te laten verrichten lijkt me ietwat overdreven. Of heb je een vermoeden dat er iets is?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nagels knippen hoeft niet bij zon klein hamstertje. Tanden als het goed is ook niet.
Complete onzin, een totale check up. Alsof je met een kanon een mug dood schiet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
"dwergahmaster", I love it!
Heb je ook een outfit voor 'm gemaakt?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Voor een check-up zal je in ieder geval een consult moeten betalen. De tarieven hiervoor verschillen per dierenarts. De meeste dierenartsen hebben ook een apart (lager) tarief voor kleine dieren. De prijs zal dus ergens tussen de 20 en 40 euro liggen. Voor de exacte prijs zal je moeten informeren bij je eigen dierenarts.
Aanvullend onderzoek, handelingen of medicatie komen bovenop de prijs voor het consult. De kosten hiervoor zijn niet te voorspellen als we niet weten wat en of de hamster iets mankeert en of de dierenarts verder onderzoek noodzakelijk acht.
Nageltjes knippen is bij dwerghamsters over het algemeen niet nodig. Eventueel kan het tijdens het consult gedaan worden. Bij hamsters zal hiervoor waarschijnlijk niks extra gerekend worden, zoals bij honden/katten wel soms gebeurt, afhankelijk van hoe lang het duurt en of er assistentie bij nodig is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing