een doosje met 28 tabletten fortekor 2.5 mg kost 19,65 euro

Toegevoegd na 44 seconden:
sorry, correctie: 19.06 euro.
Rieneke1
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Typisch ; we komen allemaal uit de zelfde site uit.
Op Duitse sites vind ik ongeveer de zelfde prijzen ; heel iets goedkoper (rond de 17, 18 euro).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is niet heel erg goed (erg slecht) te zien op de site, maar dat is de prijs per TABLET.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat is duur.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kun je wel stellen ja ; huisdieren is gouden business.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En hij moet elke dag zo'n pilletje. En zijn eten is nog duurder....... Bedankt voor het zoeken allemaal, ik heb me suf gegoogled :S.
Rieneke1
12 jaar geleden
@gast, het is het wel waard.
mits je in een beginstadium begint met medicatie en dieetvoer, verleng je het leven van je kat met gemiddeld 11 mnd.
hopelijk mag je hem nog lang z'n pilletje geven!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja hij is het zeker waard! Ik hoop dat ik hem nog 11 jaar zijn pilletje mag geven ;).
Rieneke1
12 jaar geleden
http://home.planet.nl/~boe00645/nier-intro.html hopelijk heb je hier wat aan.
op deze site ook een link naar een engelstalige site die veel info geeft.
Een doosje Fortekor 28 tabletten van 2,5 mg kost om en nabij de 20 euro. Benzacore kost vanaf 1 euro voor een tablet van 5 mg.

Beide medicijnen zijn echter alleen op recept te krijgen (maar worden uiteraard niet vergoed).

Toegevoegd na 30 seconden:
Sorry, ik tik het OOK fout over ; Benazecare moet het zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij onze DA: benakor 5 mg 2 x 14 tabletten: 18,60