weet iemand nog een leuke kleine vissoort?

weet iemand een leuke kleine vissoort voor in mijn aquarium?

ik heb al:

guppies
neon tetra
en mollies

ik zou het leuk vinden als er nog iets is zoals garnalen ofzo

weet iemand nog een kleine vis circ. 2/4 cm groot kunnen worden

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (3)

De Boraras spec. "South Thailand" is de kleinste van de Bora vissen.
Dit is een erg leuk en mooi visje..

Ook garnalen zijn erg mooi in een Aquarium er zeer geschikt. Zorg voor wat mos en vredelievende vissen.

De Boraras Brigittae is een klein lief vreedzaam visje, makkelijk te houden en uitstekend in een aquarium.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zebra visjes
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
lantaarnplaatjes zijn oranje kleurige visjes.