Hoeveel kost een operatie gemiddeld voor een golden retriever?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is echt niet te beantwoorden. Als je vraagt hoeveel een gemiddelde operatie voor een mens kost, kunnen we wel het echte gemiddelde bedrag zeggen, maar dat zegt helemaal niets.

Het beste antwoord

€1400 voor een staaroperatie

Toegevoegd na 1 minuut:
een nier is toch een ingewand? Dan zijn de kosten vanaf €750
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dankje

Andere antwoorden (1)

Wat voor operatie? Een ingegroeide nagel is goedkoper dan een nier vervangen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een nier bv .