Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom mogen hondenkoekjes niet meer los verkocht worden?

Waarom mag je geen hondenkoekjes meer scheppen? Sinds kort mag dit niet meer en worden de koekjes overal voorverpakt in zakken verkocht. Waarom?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Dat is vreemd, want ik kan ze nog steeds los kopen bij onze dierenwinkel.

Dus ik denk niet dat het niet meer mag, maar dat een aantal winkels gewoon zijn overgestapt op voorverpakt.

Vraag het eens in de dierenwinkel waar je eerder je koekjes altijd kocht.
(Lees meer...)
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De jumper en de petsplace doen het hier allebei niet meer. Antwoord: het mag niet meer volgens de verkoper.,maar ik vraag me af waarom...
HeerVoldemort
12 jaar geleden
Ja dat snap ik, alleen volgens mij klopt het verhaal van die verkopers niet, of doet onze dierenwinkel iets illegaals. Het zou idd met de warenwet te maken kunnen hebben, alleen dat slaat ook nergens op, omdat je nog wel overal schepsnoep kan kopen, en dat is notabene voor mensen. Wat nog wel kan, is dat er van hogerhand bij Pets Place en Jumper is besloten, dit landelijk niet meer te verkopen. Dan is het logisch dat de verkoper zegt dat hij niet meer mag verkopen...van zijn baas.

Andere antwoorden (1)

Ik denk dat t niet meer mag van de warenwet ivm hygiëne
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan zou je bij de diverse drogisten zoals het Kruidvat ook geen snoep meer mogen scheppen.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding