Waar kan ik viskwekers vinden?

Ik ben momenteel op zoek naar een specifieke mannelijke betta. Google heeft mij tot dusver niet kunnen helpen. Ik zoek dus viskwekers die betta's kweken in de omgeving rhenen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

In het weekend van 24 & 25 maart 2012 zal in de Homeboxx te Nieuwegein alweer de 5e editie van Vivarium gaan plaatsvinden. Wij zijn nu definitief uitgegroeid tot het grootste evenement voor de aquarium-, terrarium-, paludarium- en vijverhobby van geheel Europa door het wegvallen van de Zajac beurs in Duisburg.

Er staat ook een lijst bij van standhouders,misschien zit er eentje in je buurt,maar Nieuwegein is ook niet zo ver weg van Rhenen,iets van 55 km.

http://www.vivariumbeurs.nl/index.php?option=com_fabrik&view=table&tableid=32&calculations=0&resetfilters=0&Itemid=200&lang=nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankje, ik zal het inmijn agenda zetten

Andere antwoorden (1)

Op marktplaats staan diverse Betta-mannen aangeboden. Loop deze link maar even door: http://kopen.marktplaats.nl/ps/dieren-en-toebehoren/vissen-aquariumvissen/c424.html?q=betta&TRANSID=783552865&m4n_aid=11079
Ivana