met welke borstels een border collie pup borstelen?

hoi wij krijgen binnenkort onze border collie pup,, met welk soort borstels kan je hem borstelen voor zijn vacht..?? en met rui perioden met welke borstels kan je het dan het beste doen,, of er mee naar de trimmer??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Gewoon even aan de fokker vragen waar je hem koopt...die weet precies hoe en wat. En anders met een gewone zachte borstel...hij heeft nog nesthaar en dat valt nog uit...

Veel plezier met je pup!