Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe kan ik deze rare vlek op mijn aquarium weg halen? (zie foto)

er zit een rare vlek op de buiten kant van mijn aquarium, het was eerst altijd de achter kant, ik kan hem nu niet meer omdraaien omdat aan de andere kant een achterwand zit. ik heb al heel veel dingen geprobeerd, alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
801

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Als het hier gaat om een vlek op het glas moet deze met polijsten met fijn en nat waterproof schuurpapier met schuurblokje te verwijderen zijn, zit het in het glas is het een wals fout an zal je de vlek altijd blijven zien of dien je de glasplaat te vervangen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Afhankelijk van wat voor vlek het is; wil het soms ook met terpentine of als het kalkaanslag is met antikal.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als ik ten einde raad ben, gebruik ik nog wel eens HG vocht, weerplekken en schimmelreiniger. Het is een rotgoedje, en je moet er ook niet met je neus bovenop zitten, maar het werkt wel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan Jomanda-spray proberen want volgens mij is het een geest , kijk maar goed ik zie er een gezicht in!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding