Bestaat er stofvrije kattenbak grid?

En die betaalbaar is en goed de geur vast en of tegen houwt en geen stof veroorzaakt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.4K

Het beste antwoord

Ik gebruik Cat's Best Nature Gold, voordelen hiervan zijn;

blijft niet aan het vel hangen - ideaal voor lange haren
levert zeer veel op - zeer effectief
bindt de geur zeer goed
100% pure plantenvezels
kan in de compostbak en kan 100 % biologisch afgebroken worden
klonten kunne via de toilet afgevoerd worden
klontend

Stuift eigenlijk niet, laat geen pootjes achter op de vloer.

Wij gebruiken met twee katten 1 bak en hebben nu twee zakken van 10l in twee maanden gebruikt.
We scheppen iedere dag twee keer en hebben hem nog niet hoeven verschonen.

Hiervoor gebruikte wij catsan en hierbij schepte we ook iedere dag en verschoonde wij de bak om de 5 dagen helemaal.
Ik vind het echt een uitvinding!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
beste antwoord en thanks voor de link

Andere antwoorden (3)

dan kom je terecht bij hout- of gelkorrels, maar die hebben weer andere nadelen.
in je net verwijderde vraag gaf je aan dat het klontvormend moet zijn, dus dan kom je toch uit bij de kleikorrels, die allemaal wel in meerdere of mindere mate stuiven.
ik gebruik zelf kitty friend ultra, 6.30 voor 15 ltr.
is goed klontvormend, en stuift niet overdreven.
Rieneke1
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat is een nadeel van houtkorrels want dat Idd is wel stofvrij
Rieneke1
12 jaar geleden
veel katten vinden het een naar gevoel onder de pootjes, en plassen liever ergens anders.
een wildplasser zit je niet op te wachten.
verder is het niet klontvormend.
natuurlijk zou je het wel eens kunnen uitproberen, iedere kat is weer anders he? :)
Er zijn geperste houtkorrels te koop die ruiken alleen maar naar hout als de kat haar behoefte doet ze is van het merk Kenner.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ze zijn te koop bij de boerenbond en dikwijls in de aanbieding.
Is echt speciaal voor katten .
12 jaar geleden
Wij gebruiken al jaren Kitty Friend , de geel groene zak. Hij stuift niet.
We hebben ook eens houtkorrels geprobeerd, dit stuift ook niet, maar je moet van doe geur houden.