Waar heeft mijn betta splendens last van?

Sinds korte tijd heeft mijn betta een witte stip achter z'n oog en is zijn kleur minder fel.Hij eet wel goed.is dit misschien gatenziekte , of toch wat anders?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Dit is witte stip. Ga naar de dierenwinkel en haal het medicijn "exit" het is erg besmettelijk voor de hele bak. Goes uitleg vragen over het medicijn en de gebruiksaanwijzing lezen.

Toegevoegd na 2 minuten:
In de bron meer info over deze parasiet.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik wist helemaal niet dat witte stip een parasiet was. Ik heb hem behandeld , maar zie nog weinig resultaat :(