Wat heeft mijn kat op haar poot?

Ik heb juist ontdekt dat mijn kat floortje een rood dik ding op haar poot heeft. Het groeit echt uit haar kussentje precies een soort gezwel dat er uitbarst. Wat is dit?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.8K
Rieneke1
12 jaar geleden
lijkt me een gevalletje dierenarts.

Het beste antwoord

Het kan een vetbultje zijn wat verder geen gevaar met zich meedraagt maar misschien is het iets anders en is het wel degelijk iets. Ik zou toch even naar de dierenarts gaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

lijkt me een teek ga ff naar de dierenarts
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een teek is niet rood.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
"Het groeit echt uit haar kussentje precies een soort gezwel dat er uitbarst" staat er..... -1
Er zit waarschijnlijk iets dwars in haar huid dat voor een ontsteking zorgt, je moet zeker naar de dierenarts! want dit kan de poes pijn doen, als de ontsteking is gestopt moet je een week het pootje wassen omdat de huid nog gevoelig is voor andere ontstekingen
veel succes ;) en beterschap floortje!

TEEHEE